Сутність музичного виховання.

Сутність музичного виховання соціально цілеспрямоване формування активного естетичного ставлення людини до музичного мистецтва.
Суспільність естетичного виховання полягає в тому щоб навчити дітей  відчувати і розуміти прекрасне в житті і в мистецтві знати його любити берегти і створювати прекрасне.
Музичне виховання – це цілеспрямований процес розвитку дітей, формувати здатності і розуміти і глибоко переживати музику творити і виконувати її.
У широкому значені музичне виховання – це формування духовності людини її моральних, естетичних уявлень, здатності розуміти й оцінювати крізь призму мистецтва життєві явища, у такому розумінні це виховання людини.
У вузькому значенні музичне виховання – це формування музичного сприймання яке здійснюється у різних видах музичної діяльності і спрямований на розвиток музичних здібностей, здатності до емоційного і осмисленого осягнення й переживання змісту музики її виразного виконання у такому розумінні це формування музичної культури людини.
Музичне мистецтво виступає в школі не лише як шкільний предмет а як засіб впливу на дітей.
Педагогіка розглядає навчання як спеціально організовану взаємодію, з метою передачі молодому поколінню змісту соціального досвіду: а) виховання як цілеспрямована формування емоційного ставлення до дійсності, відповідно до певної системи цінностей, звідки витікають поняття музичного навчання, музичного виховання.
Музичне навчання – це процес взаємодії вчителя і учня з метою передачі одному і засвоєння іншим досвіду музичного діяльності.
Музичне виховання – це цілеспрямоване формування естетичного ціннісного, особистого ставлення до творів мистецтва.

На кожному уроці ставлення завдання засвоєння музичних знань формування навичок а також формування емоційно-ціннісного ставлення до творів музичного мистецтва.

Комментариев нет:

Отправить комментарий