Сутність музичного
виховання соціально цілеспрямоване формування активного естетичного ставлення
людини до музичного мистецтва.
Суспільність естетичного виховання полягає в тому щоб навчити дітей відчувати і розуміти прекрасне в житті і в мистецтві знати його любити берегти і створювати прекрасне.
Суспільність естетичного виховання полягає в тому щоб навчити дітей відчувати і розуміти прекрасне в житті і в мистецтві знати його любити берегти і створювати прекрасне.
Музичне виховання – це
цілеспрямований процес розвитку дітей, формувати здатності і розуміти і глибоко
переживати музику творити і виконувати її.
У широкому значені
музичне виховання – це формування духовності людини її моральних, естетичних
уявлень, здатності розуміти й оцінювати крізь призму мистецтва життєві явища, у
такому розумінні це виховання людини.
У вузькому значенні
музичне виховання – це формування музичного сприймання яке здійснюється у
різних видах музичної діяльності і спрямований на розвиток музичних здібностей,
здатності до емоційного і осмисленого осягнення й переживання змісту музики її
виразного виконання у такому розумінні це формування музичної культури людини.
Музичне мистецтво
виступає в школі не лише як шкільний предмет а як засіб впливу на дітей.
Педагогіка розглядає
навчання як спеціально організовану взаємодію, з метою передачі молодому
поколінню змісту соціального досвіду: а) виховання як цілеспрямована формування
емоційного ставлення до дійсності, відповідно до певної системи цінностей,
звідки витікають поняття музичного навчання, музичного виховання.
Музичне навчання – це
процес взаємодії вчителя і учня з метою передачі одному і засвоєння іншим
досвіду музичного діяльності.
Музичне виховання – це
цілеспрямоване формування естетичного ціннісного, особистого ставлення до
творів мистецтва.
На кожному уроці ставлення
завдання засвоєння музичних знань формування навичок а також формування
емоційно-ціннісного ставлення до творів музичного мистецтва.
Комментариев нет:
Отправить комментарий