Метою музичної освіти в
початковій школі є формування музичної основи як важливої і невідємної
духовної культури особистості і тісному зв’язку з культурою її народу у
програмах реалізована концепція музичного виховання школярів на основі
української національної культури.
Завдання музичного
виховання випливають з видів музичної діяльності на уроках.
1. Введення учнів в
світ добра і краси який відбитий в музичній літературі, засвоєння ними музичних
знань про особливості художньо образної мови музичного мистецтва формування
музичної грамотності.
2. Розвиток
чуттєво-емоційного сприймання навколишнього світу крізь призму музичного
мистецтва, приучення учнів до животворного джерела людських почуттів,
переживань втілених у музиці.
3. Збагачення
емоційного естетичного досвіду учнів підведення їх до осягнення художнього
образної суті музичного мистецтва його найпростіше втілення.
4. Сприяння розвитку
образного мислення, уяви, загальних та музичних здібностей учнів.
5. Формування здатності
до різних видів активної музично-творчої діяльності (повноцінне сприймання
музично правильний емоційний спів, гра на дитячих музичних інструментах, рух
під музику) опанування елементарних практичних умінь і навичок.
6. Формування
універсальних (духовних, моральних, громадських, естетичних) якостей творчої
особистості.
7. Виховання
особисто-ціннісного ставлення до музичного мистецтва формування музичних
потреб.
Метою загальної
музичної освіти в основній школі є особистісний розвиток учня і збагачення його
емоційно, естетичного, досвіду підчас сприймання та інтерпретації творів
музичного мистецтва і музично-практичної діяльності а також формування
ціннісних орієнтацій потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичного
самовдосконалення.
Загальна мета
конкретизується в основних завданнях які спрямовані на формування освітніх
компетенцій.
1. Формування культури
почуттів збагачення емоційного естетичного досвіду, розвиток універсальних
якостей творчої особистості (це є загальна культурна компетенція).
2. Опанування
вокально-хоровими вміннями та навичками, (це здатність керувати набутими
музичними знаннями та вміннями у процесі самостійної діяльності та сомо освіти)
предметна компетенція та компетенція особистісного сомо вдосконалення.
3. Формування здатності
сприймати та інтерпретувати музичні твори, висловлювати особистісне ставлення
до них аргументуючи свої думки оцінки (комунікативна) компетенція.
4. Формування музичної
грамотності уявлення про сутність, види та жанри музичного мистецтва,
особливості його інтонаційно образної мови основних музичних понять та
відповідної термінології це пізнання навколишнього світу засобами музичного
мистецтва, інформаційна та навчальна пізнавальна
компетенція.
5. Виховання ціннісних
орієнтацій ц сфері музичних інтересів, смаків, потреб, розвиток загальних
і музичних здібностей творчого потенціалу особистості (ціннісно-сенсова
компетенція).
6. Розуміння учнями св’язків
музики з іншими видами мистецтва природними і культурними середовищами
життєдіяльністю людини (загально предметна та загально культурна компетенція).
Комментариев нет:
Отправить комментарий